Joan Camp, al Revolució 4.0: “Internet fa uns anys era el futur, però ara ja és una mica el passat. Parlar sobre la IA és un element disruptiu”
La 19a edició de la trobada se celebrarà els dies 15, 16 i 17 d’octubre a Girona amb un programa centrat en la IA que es farà públic al setembre
La Catosfera, el cicle de debats, tallers i xerrades sobre comunicació digital i noves tecnologies, tornarà a convertir Girona en la capital digital de Catalunya els 15, 16 i 17 d’octubre d’enguany amb una nova edició centrada en la intel·ligència artificial i la ciberseguretat. Joan Camp, director de la Catosfera, ha avançat al programa Revolució 4.0 de Catalunya Ràdio, amb Xantal Llavina, que el programa de continguts ja està molt encarrilat i tindrà la IA com a protagonista.
Segons Camp, després de gairebé vint anys de trajectòria de la trobada, la Catosfera “és un espai que vol adaptar-se al moment tecnològic actual”, ja que “Internet fa uns anys era el futur, però ara ja és una mica el passat”. En aquest sentit, considera que “parlar de la IA és ara un element disruptiu”, i és amb aquesta voluntat de recollir els debats i inquietuds actuals que aquesta tecnologia serà l’element central de la Catosfera 2026 des de diverses perspectives. El programa complet es donarà a conèixer al setembre amb tot detall i amb activitats per a tots els públics.
Totes les activitats tindran lloc a l’Espai Fundació La Caixa de Girona i l’accés serà lliure i gratuït.
Ja podeu escoltar tota l’entrevista aquí.
La Catosfera, la trobada degana del món digital en català
La Catosfera, la trobada degana i amb més anys de trajectòria del món digital en llengua catalana, és un cicle de debats, tallers i xerrades inspiradores sobre comunicació digital i novetats tecnològiques. Nascuda el 2008, ha esdevingut el punt de trobada anual dels sectors més emprenedors i actius del sector a Catalunya.





















